U ziet ze steeds vaker: touchscreens in de winkel. Denk bijvoorbeeld aan de fastfoodketens waar u via een touchscreen eten besteld. Maar hierbij houden de mogelijkheden van de touchscreens niet op. Er zijn nog veel meer manieren om ze in te zetten. Bijvoorbeeld als interactieve plattegrond of als digitale catalogus.
Transformeer het traditionele winkelen tot een interactieve ervaring. Met de simpele aanrakingsbesturing op het scherm kunnen uw klanten moeiteloos door uw productcatalogus bladeren. Ze kunnen door categorieën navigeren, productafbeeldingen bekijken en gedetailleerde productbeschrijvingen lezen. De interactieve catalogus stelt klanten in staat om producten te ontdekken die ze anders misschien over het hoofd zouden zien. Op het touchscreen kunt u namelijk dynamisch verschillende producten tonen. Laat zo bijvoorbeeld producten zien die passen bij het tijdstip van de dag. Of stel de getoonde producten bij op basis van de laatste trends.
Als een product niet op voorraad is in de winkel, kan dit heel frustrerend zijn voor de klant. Verminder deze frustratie door klanten een real-time overzicht te geven van de voorraad in de winkel. Is het product niet op voorraad? Bied de klant dan via het touchscreen de mogelijkheid om het product online te bestellen of te reserveren.
Als het druk is in uw winkel, heeft u niet altijd tijd om iedereen direct te helpen. Op de touchscreens laat u eenvoudig allerlei informatie zien. Zo stelt u klanten gemakkelijk op de hoogte van uw retourbeleid, openingstijden, garantievoorwaarden en meer. Zo worden uw klanten toch geholpen als u even niet beschikbaar bent.