DIGITHINGS oktober: klanten aan het woord

maandag 7 november 2022

Jennifer van Rijn is verkoopmedewerker bij Van Rijn Culinair. Ze beheert de online marketing in het bedrijf van haar zus Chantal. ‘We hebben ervoor gekozen om de digital signing door te zetten én verder uit te breiden in de winkel.’

Digital signing

Chantal van Rijn nam kortgeleden de zaak over van vader Cock. ‘Voor de digital signing gebruiken we de winkelschermen van ITS AV-solutions. We hebben een licentie voor een gebruiksvriendelijk programma om aanbiedingen of culinaire tips te maken en gemakkelijk te wisselen. Van Rijn Culinair is niet voor niets al ruim zestig jaar de exclusieve groenteboer in Leidschendam-Voorburg. Onlangs hebben we ook drie video’s gemaakt van hoe we producten bereiden. Klanten bleven daar echt voor in de winkel om het filmpje af te kijken. Hoe leuk is dat!’, zegt Jennifer. 

Aanpassen vanaf huis

‘We hebben ook aanbiedingen op de schermen zoals ‘Stamppotje van de week’ en tips zoals ‘Kook lekker met verse kruiden’. Jennifer heeft er vanuit haar opleiding Communicatie een goede theoretische basis voor. ‘En ook zonder IT-kennis, als je een beetje handig bent met de computer, lukt het prima’, benadrukt Jennifer. ‘We kunnen met de winkelschermen onze producten en maaltijdservices op een leuke en actuele manier onder de aandacht brengen. En aanpassen kan gewoon vanaf huis. Met kinderen thuis is dat best handig.’

Meer weten over onze etalage- en winkelschermen? Neem contact met op!

Lees hier de complete DIGITHINGS van oktober